Impossible to charge User Profil
Hello,
Starting my computer Windows 7 Pro, i received the message: (translated from french version) !
Failure trying to open de session for the User Profil Service
Imossible to charge the User Profil
OK
When i click OK...i may close or restart ! Great !
Any advice please ?
Regards,
Jean
Vision Systems Integrator
September 26th, 2010 11:37am
Hi Mr X,
Sure, no problems, here we go:
:: Echec de l'ouverture de session pour le service de profil utilisateur ::
:: Impossible de charger le profil utilisateur ::
:: OK ::
When i clic "OK" i received :
:: Fermeture de la session :: followed with my personnal image "Jean" to click, plus options to close or restart.
When i click on my image, the same screen from the beginning :: Echec...
You get it ?
Regards,
JeanVision Systems Integrator
Free Windows Admin Tool Kit Click here and download it now
September 26th, 2010 12:50pm
J'ai consulté l'option "Restauration en utilisant une date antérieure", mais que ce passe-t-il avec toutes mes applications ?
J'ai plusieures applications d'Adobe que je viens d'installer, et elles ne sont pas dans la liste !
Croyez-vous que l'intégrité des fichiers resterons intactes ?
Merci de me le faire svoir.
Ah, d'autre part, essayant de démarrer en "Mode sans échec" en utilisant la touche F8, pas moyen !
Salutations,
Jean Vision Systems Integrator
September 26th, 2010 1:16pm
D'accord, je vais appliquer l'option "Restoring...
Conclusion: Je vais m'offrir un second Profil Utilisateur...Just in case ;-)
Merci de votre soutient,
Cordialement,
Jean
PS: Je vous fais savoir les résultats.Vision Systems Integrator
Free Windows Admin Tool Kit Click here and download it now
September 26th, 2010 1:27pm
To Mr X,
I followed your advice, using:
restoring your system state through system recovery options at boot
When i restarted the computer, less than 50% of my app's where present on the screen !
I checked the folders, and all app's where present.
So, i restarted the computer, et voilà...
Everything was as before the breakdown. Great !
Merci encore Mr X, et passez une bonne semaine,
Jean Vision Systems Integrator
September 27th, 2010 5:10am