Impossible to charge User Profil
Hello, Starting my computer Windows 7 Pro, i received the message: (translated from french version) ! Failure trying to open de session for the User Profil Service Imossible to charge the User Profil OK When i click OK...i may close or restart ! Great ! Any advice please ? Regards, Jean Vision Systems Integrator
September 26th, 2010 11:37am

Hi Mr X, Sure, no problems, here we go: :: Echec de l'ouverture de session pour le service de profil utilisateur :: :: Impossible de charger le profil utilisateur :: :: OK :: When i clic "OK" i received : :: Fermeture de la session :: followed with my personnal image "Jean" to click, plus options to close or restart. When i click on my image, the same screen from the beginning :: Echec... You get it ? Regards, JeanVision Systems Integrator
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September 26th, 2010 12:50pm

J'ai consulté l'option "Restauration en utilisant une date antérieure", mais que ce passe-t-il avec toutes mes applications ? J'ai plusieures applications d'Adobe que je viens d'installer, et elles ne sont pas dans la liste ! Croyez-vous que l'intégrité des fichiers resterons intactes ? Merci de me le faire svoir. Ah, d'autre part, essayant de démarrer en "Mode sans échec" en utilisant la touche F8, pas moyen ! Salutations, Jean Vision Systems Integrator
September 26th, 2010 1:16pm

D'accord, je vais appliquer l'option "Restoring... Conclusion: Je vais m'offrir un second Profil Utilisateur...Just in case ;-) Merci de votre soutient, Cordialement, Jean PS: Je vous fais savoir les résultats.Vision Systems Integrator
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September 26th, 2010 1:27pm

To Mr X, I followed your advice, using: restoring your system state through system recovery options at boot When i restarted the computer, less than 50% of my app's where present on the screen ! I checked the folders, and all app's where present. So, i restarted the computer, et voilà... Everything was as before the breakdown. Great ! Merci encore Mr X, et passez une bonne semaine, Jean Vision Systems Integrator
September 27th, 2010 5:10am

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